Monday 3 June 2013

Surat Kiriman Rasmi


Taman Seri Gigi,
Lorong 23 Nombor 5,
23040 Manjung,
Perak

___________________________________

Guru Kelas,
Tingkatan 1A1,
Sekolah Menengah Kebangsaan Seri Gigi,
23040 Manjung,
Perak                                      3 Mac 2013                                                               



Puan,



Tidak Hadir ke Sekolah


Dukacita dimaklumkan bahawa saya tidak hadir ke sekolah kerana demam. Saya sudah berjumpa doktor dan doktor memberi saya cuti selama tiga hari.


2.      Segala kerja rumah yang diberi saya tidak dapat siapkan. Saya akan memberitahu kepada kawan yang berdekatan dengan rumah saya. Saya juga berjanji akan datang ke sekolah sebaik sahaja saya sudah sembuh.


3.      Saya berharap dengan surat ini cikgu akan memahami saya kerana tidak dapat hadir ke sekolah.


Sekian, terima kasih.


Yang benar,
Aaron Aziz
( Muhammad Aaron bin Aziz )





No comments:

Post a Comment

Komen jangan tak komen !